Recenze (626)
Nelítostný souboj (1995)
Heat je film z doby ked sa este tocili take kvalitne filmy , ktore sa daju x krat dokola pozerat bez toho aby zacali nudit a Heat je jeden z nich
Nemilosrdná spravedlnost (1991)
Perfektna seagalovka so standartne skvelym seagalom a pekelne odpornym Forsythom
Není úniku (1993)
Bezna pohodicka ktora neurazi a da sa pozret odstupom casu aj viac krat
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Svojim sposobom sa jedna o super film . Jednoznacne sa dej uz ani nemohol odohravat v lepsom prostredi - dokonala atmosfera Ruskej zimy a spinavou pochmurnou väznicou . A co sa tyka akcie - vyborne prehladna a velmi zaujimave a hlavne inovativne choreografie subojov . Dufam , ze ma trojka pobavi podobne
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Rovnako perfektne ako druhy diel . Scott Adkins pekne dokazuje ze sa narodil pre dany zaner
Nepřemožitelný (2006)
Hodnotenie - 75%
Nepřítel před branami (2001)
Najlepsi vojnovy film . PS : som zvedavy ci sa raz niekto pokusi natocit vojnovo spionazny film podla hry MEDAL OF HONOR
Nepřítel státu (1998)
Jednoznacne najlepsi film tonnyho scotta
Neřízená střela (2010)
Vyborna zabava
Neubližujte mé dceři (2008) (TV film)
Na Tv pomery velmi slusny pocit a v hlavnej ulohe s charizmatickym R.Steinkem alias Thomas - Kobra 11