Recenze (626)
Soumrak mrtvých (2004)
Aj ked tu je hodnotenie vysoke , tak to nic nemeni na tom ze je to totalne nudna a trapna blbost s minimom zaujimavych napadov .
Splice (2009)
Z mojej strany dlho ocakavana vec , no ani nahodou by som nepomyslel ze sa na to budem pozerat az s takou velkou nechutou . Tento film nebol vobec povoli a bol mi nechutny a proti srsti . A to mam velmi rad horory . Hodnotenie - 40%
Správci osudu (2011)
Jedna sa o velmi prijemny romanticky film s maximalne originalnou zapletkou . Osobne som podobne romanticky ladene scifi nevidel a po zhliadnuti z toho mam len dobre pocity . Defacto som veril presne v taky koniec aky som aj dostal . Film ani chvilu nenudi a na hlavnu dvojicu sa velmi dobre pozera .
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Trailer som na to nevidel a ani som tento film najako neocakaval . No musim uznat , ze o to viac som bol prekvapeny ake to bolo fasa . Paul bol mimoriadne zabavny a vsetko slapalo ako hodinky . Vyborna zabava
Stalo se (2008)
Hodnotenie - 71%
Starý páky (2009)
Ukazkova rodinna komedia dnesnej doby , ktora dokaze pekne pobavit
Stealth: Přísně tajná mise (2005)
Mna to dost pekne pobavilo , no trochu ma zarazil chvilkovy J.Foxx
Stmívání (2008)
Velmi velke a prijemne prekvapenie .
Storm Seekers (2008) (TV film)
Este teraz neviem co to vlastne malo byt
Strašidelný autobus (2005)
Prva polovica filmu , kym este nesli na vylet autobusom bola za 4 ale druha kde to zacalo byt uz dost nudne tak za 2 . Vcelku to bolo take male prijemne prekvapenie z europy