Oblíbené filmy (10)
Americká krása (1999)
můj nejoblíbenější film, krásná hudba , na konci se mi chce dycky brečet ,
Kmotr (1972)
Forrest Gump (1994)
Tahle země není pro starý (2007)
skvělej film podle ještě lepší knihy
Všichni dobří rodáci (1968)
pro mě nejlepší českej film
Kladivo na čarodějnice (1969)
jeden z nej českých filmů
Návrat do budoucnosti (1985)
tenhle film miluju , vlastně miluju celou trilogii, i když trojde dávám "jen" 4 ... nechávám se vždy unášet na vlně fantazie a sním o tom že mám delorean
Návrat do budoucnosti II (1989)
miluju dvojku a jedničku. chci mít delorean
Rocky (1976)
jeden z nejkrásnějších (ANO) filmů co znám nikdy jsem nerozuměl tomu, ajk někdo mlůže o SS říkat že je primitiv