Recenze (4 351)
Zúčtování (1973)
Nepříliš dobře zahrané, předvídatelné, neobratné, byť western.
Tohle je náš svět (2016)
Memento pro všechny rodiče, kteří si vytvoří svůja jenom svůj model, jak děti ochránit před zhkaženým světem, až dojdou k tomu, že je učiní pro tento svět neschopné života. Skvělý Viggo Mortensen všemu dodává na hloubce a uvěřitelnosti.
Portrét dívky v plamenech (2019)
Záběry komponované jako obrazy, úsporné herectví obou protagonistek, zajímavý příběh plný emocí i ne úplně čekaných zákrutů... Zaujalo mě to.
Svět podle Pernštejnů (2012) (TV film)
Pernštejni jsou moje srdcovaka. Nějak mi však nesedlo to podle mého křečovité prolínání historických faktů a událostí s exhibicemi současných "rytířů".
Zvony pana Mlácena (1973) (TV film)
Skvěle zrežírovaná a zahraná povedená povídka-anekdota Jaroslava Haška.
Nejhorší člověk na světě (2021)
Seversky do hloubky ponořený psychologický film o lehce extravagantním hledání vlastní osobnosti. Zpočátku trochu rozpaky, pak příjemné překvapení.
Ideální palác (2018)
Kdyby to nebyl skutečný příběh, mohlo by se to zdát až naivně nerealistické, ale je-li to odraz skutečnosti klobouk dolů. Jak před Josephem Ferdinandem Chevalem, tak před filmaři, kteří z toho neudělali ani kýč ani spektákl, ale uměřené, hladivé drama o vůli a pokoře.
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Tohle je prostě blbý.
Poslední závod (2022)
Jeden si musí zvyknout, že autoři příliš neovládají umění zkratky. Zkrátka se to vleče a občas i točí v kruhu. Jinak ovšem pěkný a určitě záslužný film.
Malá smrt (2014)
Je těžké vyprávět o sexu tak, aby vznikl humor a přitom se neyvtratil sex. Důkazem může být tento film.