Reklama

Reklama

The Startup Kids

  • USA The Startup Kids
všechny plakáty
Island / USA / Velká Británie / Dánsko / Švédsko / Německo, 2012, 55 min

Obsahy(1)

Startup Kids je dokument o mladých internetovych podnikatelích v USA a Evropě. Obsahuje rozhovory se zakladateli Vimeo, SoundCloud, Kiip, InDinero, Dropbox, Foodspotting a mnoho dalších, kteří mluví o svých začátcích a životech v roli podnikatele. (oficiální text distributora)

Recenze (3)

Tsunami_X 

všechny recenze uživatele

Jako příbalový materiál pro čtenáře Forbes, kteří se při jízdě tramvají opájejí zbohatlou představou sama sebe, by to mohlo fungovat. Na zapamatovatelný, inspirativní a hlavně zábavný dokument je to příliš plakátové, self-píárové a v zásadě nic neříkající. Nulová konfrontace startupových rich kids s čímkoliv, co by nám pomohlo hlouběji proniknout do jejich uvažování, má ve schematickém vyprávění za následek ubíjející monotematičnost, frázovitost a vršení příběhů, které v roztěkaném informačním věku skoro nikdy nedočtete celé, natož abyste je zhlédli v hodinové stopáži. A poučení? Pády nám pomáhají k tomu, abychom byli lepší! Tak to díky moc, čínské přísloví nebo raději zábavná prezoška na SlideShare by na skladě nebyly? ()

Tosinek 

všechny recenze uživatele

Jsem rád, že jsem se mohl zúčastnit brněnské premiéry (super akce, díky Lukášovi Hrdličkovi), ale hype, který okolo filmu byl, nesdílím. Pozitivně hodnotím, že jsem se párkrát usmál, nicméně všechny příběhy byly variacemi na téma: jak jsme dřeli a pak vydělali spoustu peněz - a to mi jako myšlenka přijde docela málo. ()

bararich8 

všechny recenze uživatele

Určitě chválím za pokus něco takového vytvořit, všechno co nabádá ostatní k nějaké činnosti, je určitě super, ale tenhle způsob cestou spíše unudí. Kdo se o startupy trochu zajímá, nic moc objevného mu to nepřinese, nepočítám-li tedy další motivaci, ale o to tu zřejmě šlo především. Většina příběhů má totiž dosti podobné schéma a ukázány jsou pouze ty úspěšné projekty a neúspěchy jsou zmiňovány jen tak na okraj, přičemž ty leckdy mohou naučit více než ty úspěšné podniky. 3* ()

Reklama

Reklama