Reklama

Reklama

Hospoda U Druhé šance

(pořad)
Reality-TV
Česko, 2013, 47 min

Obsahy(1)

Nová zábavná reality show, ve které sledujeme rozmanitou skupinu soutěžících, kteří právě dostali svou „druhou šanci". Nejlepší z nich získá práci kuchaře v nově otevřené restauraci. (oficiální text distributora)

Recenze (19)

Kimon odpad!

všechny recenze uživatele

Bulvární show ve vysílání ČT1. Veřejnoprávní televize se tímto přibližuje produkci komerčních televizí snad ve snaze připoutat ke své obrazovce mladou generaci a současně pomáhat v hledání zaměstnání. Je však opravdu na místě získat mladého diváka tímto nevhodným show způsobem, když podobných pořadů lze sledovat na TV Nova, TV Prima, TV Barrandov doslova spousty? Pokud má tento pořad za cíl pomoci mladým lidem získat ztracenou sebedůvěru způsobenou ztrátou zaměstnání a bezvýchodností z nouze, není zrovna tento způsob nejvhodnější. Dva přespříliš sebevědomí "borci" svým jednáním a chováním naopak podle mého mínění onu sebedůvěru účastníků snižují a mnohdy mám pocit, že nevybíravými slovy je doslova urážejí. Osobně bych se takového pochybného výběru nezúčastnil, i kdybych byl dlouhodobě nezaměstnán. Mám svou hrdost. Tohle je obrovský šrám na prestiži ČT1! Tohle není pomoc mladým z bezvýchodné situace, tohle je show dvou namyšlených troubů a několika zoufalců na druhé straně. (Komentuji pořad ze dne 2.10.2013) ()

Olík 

všechny recenze uživatele

Problém číslo jedna: Veřejnoprávní televize vůbec neumí propagovat svoje reality-tv (trocha bulvárnosti a inspirace komerčními stanicemi by v tomto případě nebyla mimo mísu). Problém číslo dvě: kontroverzní postava Marcela "Woodmana" Lesníka. Ale jinak..... bavil jsem se. Samozřejmě jde o sociální kopii celosvětově ověřeného Master Chefa (nebo spíše primáckého Na nože!)....ale co, když něco očividně funguje, tak proč si nevzít mustr. Já osobně mám tento formát kuchařské reality-show rád.....kombinuje v sobě dvě prosté podmnožiny, stoprocentně fungující pro elementárního diváka. Dalším důležitým sloupem je, pro mne do té doby neznámý, gastronomický guru Dalibor Navrátil, presentující se takovým specifickým, ale strašně koukatelným projevem (působí jako dvojník jednoho elektrikáře od nás ze vsi....ale toho vy asi znám nebudete :D)....jen možná trochu drhne jeho interakce právě s Leníkem. Soutěžící jsou tací jací jsou....nevím do jaké míry jejich výběr ovlivnila produkce pořadu, ale zapadají a jejich barvité složení pohání vozík směrem k cíly. Kdybych měl vypíchnout jeden bod, tak bych řekl: "škoda, že Hospoda U Druhé šance zapadla"......i když zapadla, není úplně to správné slovo - ona se vlastně nikdy ani nedostala na povrch. ()

Reklama

JohnnyB. 

všechny recenze uživatele

Marcel dokázal nemožné. Poté co jsme jej my všichni daňoví poplatníci zachránili v kauze Baník, tím, že Ostrava ze svého rozpočtu nakoupila předražené pozemky k ničemu, přichází druhý úder. Veřejnoprávní televize, které platíme všichni koncesionářské poplatky, vysílá na pokračování self promotion tohoto člověka a jeho podnikatelských aktivit. Jak je toto možné??? http://www.novinky.cz/krimi/314239-kriminaliste-vysetruji-odkup-bazalu.html Pokud odhlédnu od tohoto odpadu, který je tak příznačný pro dnešní dobu, pak samotnému pořadu dávám 2 hvězdičky s dodatkem, že Nikola ač je to dívka, zasloužila by ránu. A takového Čonku Lakatoše netřeba ani komentovat. ()

Hisnuklusi

všechny recenze uživatele

Reklama na to, že kapitalismus je príma (od čt bych tohle nečekal). A že vrcholně nesympatický týpek na růžovým čopru, který nabídne 20 lidem možnost soutěžit, jak cvičené opice o pozici kuchaře v jeho supr čupr hospodě je vlastně kapitalistická forma velké dobromyslnosti. Zajímavost ale je, že jeden můj kamík v té soutěži byl a díky účasti v ní, dostal (údajně) nabídku na docela dobrou pracovní pozici. To ale nic nemění na tom, že při každým pohledu na namyšleného, podle mě docela duchem prostého a zakaždocenuchtícsepředvádějícího Godmana, mám pokaždé chuť mu utrhnout tu jeho kapitalisticky obtlostlou hlavu. ()

crackonosh 

všechny recenze uživatele

Pořad má svůj význam v tom, že se výjimečně nesoustředí na zpovykanou zlatou mládež, která si jde do televize užít svých patnáct minut slávy, aby z nich dalších patnáct let žila na Instagramu. V Ostravské ČT kupodivu dávají jakous takous šanci lidem ze dna společnosti, pro které představuje skoro neřešitelný problém najít si práci a byt nebo splatit dluhy. V tomto ohledu soutěž svým způsobem funguje a reálně i mění život (některým) soutěžícím. Jinak je ovšem celá série dost nenápaditá a trpí absencí charismatu téměř všech účinkujících — včetně obou porotců. ()

Galerie (9)

Reklama

Reklama