VOD (1)
Obsahy(1)
Kdo, jak a proč chrlí v dnešní chaotické době zprávy o světových konfliktech a krizích? Mladý britský režisér obrací objektiv kamery na novináře vysílané svými zaměstnavateli do Středomoří, aby odtamtud přinášeli svědectví o probíhající humanitární tragédii. Zachovají si tváří v tvář nezměrnému utrpení humanistickou citlivost, nebo se uchýlí k bulvarizujícímu nakládání s lidským neštěstím? (MFF Karlovy Vary)
(více)Videa (1)
Recenze (2)
Rozhodně by prospělo lépe směřovat pozornost a ujasnit si koncept. Přijmout tenhle rozpadlý film vyžaduje hodně kompromisů, na druhou stranu samotný nápad otočit během uprchlické krize kameru na žurnalisty je hodně dobrý. 70 % ()
Dokumentů o uprchlické krizi už vzniklo hrozně moc. Orbanu Wallaceovi se však povedlo vyniknout tím, že velkou pozornost věnoval novinářům, kteří putování uprchlíků monitorovali. U dokumentů na podobné téma se také často rozhoduje o jejich kvalitě podle toho, nakolik se štáb dostane do centra dění. Když jsem viděl, jak kameraman podlézá ostnatý drát a utíká spolu s uprchlíky, byl jsem fakt nadšen. Projekci ve Varech také zpestřila účast Syřanky Mahasen Nassif, jejíž dojemný příběh cesty za azylem v Německu je ve filmu také zachycen. ()
Galerie (25)
Photo © Gallivant Film / Wislocki Films
Reklama