VOD (1)
Obsahy(1)
Jak se Češi naučili mít rádi televizní reklamu. Na bláznivá devadesátá léta, kdy se reklamní spoty staly novým fenoménem české společnosti, vzpomínají jejich režiséři, tvůrci, kreativci a zadavatelé... Solitérní dokument o filmech, které byly sice krátké jako facka, ale ovlivnily generaci dnešních třicátníků a celou českou porevoluční společnost. Dokument sleduje vývoj české reklamy od roku 1990 do přelomu tisíciletí, proměny vztahů ve společnosti, zákazníků, zadavatelů i tvůrců k ní. Televizní reklama odráží vývoj českého kapitalismu i mediálního trhu a ukazuje proměnu audiovizuálního tvarosloví. Navozuje otázku – jde o umění? Nese s sebou etické problémy dotýkající se autorské odpovědnosti za její účinky? (Česká televize)
(více)Galerie (5)
Photo © Krutart
Photo © Krutart
Photo © Krutart
Photo © Krutart
Photo © Krutart