Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Skvost filmařiny. 142min jedním dechem. Takové filmy by měli být zařazeny do výuky na školách např. v občanské výchově jako příklad přátelství..
Trainspotting (1996)
Kdysi na škole, domluvil jsem se s kámošem na kino. Večer dávali Trainspotting. Spolužák strašně básnil, že to si nemůžu nechat ujít a měl pravdu. Sice se ten večer do kina nedostavil, ale to mi vůbec nevadilo. Pro mě tento film je v top 10. Už nikdy tato sestava nedokázala zahrát lepší roli, hlavně E. McGregor - neopakovatelný. Další +, nesmrtelný soundtrack. První vlašťovka pro Dannyho.
Četa (1986)
Drsný obraz z vietnamu s excelentním výkonem Willema Dafoe - který bude pro mě navždy hrdinou filmového plátna.
Pláž (2000)
Pláž má styl, šmrc a hlavně svoji myšlenku. Slunce, pláž, thajsko, soundtrack a láska pro mě jasných 5 hvězdiček. Tento filmeček má své pevné místo v mé sbírce. Alespoň jednou ročně se vždy pokochám tímto dárečkem od Dannyho :-)
Zápisník jedné lásky (2004)
Láska s takovou chemií mezi hlavní dvojkou, že by mohla rozdělit do dalších dvou filmů :-)
Tanec s vlky (1990)
"ŠU MANI OU TANKA OU PA ČÍ !!!!" "ŠU MANI OU TANKA OU PA ČÍ !!!!" Já jsem ten co o tobě slyšel poprvé v 9letech, od té doby proteklo spousty vody.. a já tě nespočetně krát shlédl. A dnes? Dnes jsem žezlo předal svému synovi (8let), kterému jsem přiblížil tvůj příběh. Krásný PS: Soundtrack je také nedílnou součástí mého života ♥
Forrest Gump (1994)
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
YLOVE Y OU
Walk the Line (2005)
Vetřelec (1979)
1979? Neuvěřitelná kvalita a nadčasovost.