Recenze (504)
Nepřátelé (2017)
Zajimavy námět, kteremu by slušel spíš styl Johna Wayna. Tyhle rádoby umelecky pomaly filmy plný dlouhejch pohledů, vnitrnich boju, spravnackyho uvedomeni a zbytecnyho zvaneni tomu nesedi. Vojaci jsou pro indiany hovada, indiani jsou pro vojaky hovada a najednou si pomalu padnou do naruci? To fakt ne. Nejvetsi pozitivum jsou zabery na nádhernou prirodu, mohutne hory, skaly a prerie. Uz nikdy víc. Ztraceny cas.
Population: 11 (2024) (seriál)
Na komedii je to malo komedialni, na krimi malo napinavy. Verim, ze film by byl lepší volba. Dost se to vlece, postavy ani herci nejsou uplne spatny, ale celkivy dojem he takovy mdly. Presto me to nejak drzi u sledování.
Kancl - Nezvaný host (2005) (epizoda)
Kazdy dil se Pam diva na Jima, jak by si kazdy přál, aby se na nej někdo díval. Bozi.
Šógun - Zítra je zítra (2024) (epizoda)
Proste špička. 4 hvězdy jen ve srovnání s predchozimi dily. Posledni ctvrthodina je slabsi.
Šógun - Sluhové dvou mistrů (2024) (epizoda)
O kousek slabsi nez prvni dil, ale porad pecka.
Zelenáč - The Hammer (2024) (epizoda)
Slabsi 3. Je to taak sladoucky, az to boli. Bohuzel přijel Skiptracer Randy a chybel Pete.
Šógun - Andžin (2024) (epizoda)
Paráda, mám to rozečtené asi do míst, kde končí první díl. Pro mě je to nad rámec očekávání. Přiznám, že po prvním díle se ke knížce už nevrátím a jen dokoukám seriál. Kdysi jsem viděl i první adaptaci s Richardem Chamberlainem odkud mi utkvěla jen scéna s vych***ím na záda.
Námořní vyšetřovací služba: Hawai - Pilot (2021) (epizoda)
Vcelku sympataci, Havaj je super. Minus za nejvetsi hollywodske klise neboli 30% LBQT.
Zelenáč - Strike Back (2024) (epizoda)
Dil primo navazuje na posledni epizodu posledni serie. Nikdo nas neopustil. Serial uz doufam nadobro opustil woke agendu, jediné co zustane a nijak zvlášť mi to nevadi je "girl power" . Vytku mam k tomu, ze je tam malo Smittyho!!!
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Docela se mi to líbilo. Dialogy chlapů jsou povedený a zábavný. Ale ty ženský dialogy a postavy Hartlovi prostě nejdou. Navíc ty ženský hrajou hrozně. Konkrétně Boková a Kolesárová. Kolářová a Z. Norrisová naopak docela ujdou. Jen pořád nechápu to množství Sloven v Českých filmech nebo to možná chápu. "We are the stars" je strašná píseň.