Recenze (1 253)
Agent v sukni 2 (2006)
Pohodová rodinná komedie, s akčními prvky. Některé scny bych si klidně odpustil ale jinak to šlo a bylo to v pohodě koukatelný.
Ajťáci (2006) (seriál)
Páč sem z branže tak tohle mě dostalo do kolen. Jediný mínus je že to má jen 6 dílů. (zatím)
Akumulátor 1 (1994)
Tohle mě vůbec nebavilo, ani mě to jako komedie nepřišlo.
Alenka v říši divů (2010)
Celkem slušně vizuálně zvládnutá slátanina, co taky čekat když příběh vymyslí nějaká smažka že ? ;-)
Alf (1986) (seriál)
Nebylo to špatný, ALF je bůh, ale když si to vezmu kolem a kolem tak u mě průměr.
Alfa a Omega (2010)
Nic moc animace a děj je taky takový prostoduchý a postrádá to více humoru na rozdíl od jiných animáků.
Ali Baba et les quarante voleurs (1902)
Ta kolorizace je super.
Alice in Wonderland (1903)
Alice na tripu. Je to celkem dlouhé, ale že by to bylo nějak zábavné či záživné to ne. Nutno podotknout že už literární předloha mě moc neříká.
Ali G Indahouse - Film (2002)
Celkem prča, dobrý vtípky a pěkný baby, co si víc u oddychovky přát.
All of the Dead (2000)
Super děj i hudba ! Lego rulezzz ! Jen by to mohlo být delší.