Recenze (1 253)
Poznáš, až to přijde? (2010)
Celkem slušně obsazené 2 hodiny nudy. O komedii nemůže být řeč a nějakém dramatu taky ne.
Bouchači a bouchačky (2001)
Obsazení výborné, ale jinak moc ukecané a málo vtipné.
Čerte, drž se svého kopyta! (1998) (TV film)
Slabota, jak trikově tak i scénáristicky. Jediný kdo celkem šel, byla Radka Coufalová jako čarodějnice.
Supersvůdníci 2 (2002)
O proti prvnímu dílu, velký pokles. Ubylo bab, humoru a celkové zábavy.
Supersvůdníci (2001)
Celkem vyvedená komedie, plná pěknejch bab.
Počátek (2010)
Tenhle film je složitej jak mlátička na obilí, chvilka nepozornosti a jste úplně mimo. Jinak celkem napínavé dráma, kterému by mimo jiné rozhodně prospěla kratší stopáž.
Tupíři (2010)
Pár momentů celkem šlo, ale jinak to byla hloupost, na kterou se už určitě nikdy nepodívám.
Postal (2007)
Hrál jsem oba díly Postalu a ta hra si o zfilmování vysloveně říkala. Že se toho ujal Uwe Boll mě vůbec nevadí protože se toho ujal velmi schopně. Namixoval humor, (sebe ironii), provokaci a akci, okořenil to pěknejma babama a je z toho velmi dobrá zábava. Maximální hodnocení dávám spíš jen symbolicky abych vyvážil pár lidí co film naprosto nepochopili.
Něco jako láska (2005)
Díky Amandě Peet velmi příjemná romanťárna.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Graficky dobře zabalená nuda.