Recenze (1 253)
Clerks: The Lost Scene (2004)
Komiks je o něco lepší, ale i tak to je pecka.
Juno (2007)
Celkem pohodový film, i když mám i spoustu výhrad. Je to zbytečně upovídané, konec je divný a dabing Vondráčkový je příšernost.
Ztraceni v lásce (2009)
Je to děsně ukecaný a děj je zdlouhavý, atmosféra je celkem fajn ale to na dobrý film nestačí.
96 hodin (2008)
Sice pohádka, ale hodně napínavá, zábavná a přímočará takže celý film rychle uteče. Pozitivní je že se s těma grázlíkama Neelson nepáral, ještě tam mohlo bejt krapet nahoty a bylo by to dokonalé. ;-)
Zebraman (2004)
Trochu pohádka, trochu komiks. Každopádně zajímavý filmík.
Ostrov pokladů (2007) (TV film)
Takhle sprznit klasiku to se jen tak nevidí.
Vlastní pravidla (2007)
Celkem nudný chaotický rádoby drama. Lohanová je chvílema celkem rajcovní, ale fakt jen chvílema. Jane Fonda hraje dobře, ale film to z nudy nevytáhne.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Celkem fajn seriál, nejlepší je na něm ta atmosféra anglického venkova, na druhou stranu než ti dva něco vyřeší je většinou půlka vesnice mrtvá a zbyde jen vrah a poslední oběť. ;-)
Knight Rider (1982) (seriál)
David Hasselhoff je od pohledu nesympatickej a to jeho auto jakbysmet. I dějově to byla slabota.
Nevada Smith (1966)
Naprostá klasika na poli westernů, asi bych to lehce zkrátil, vynechal náboženství a jinou omáčku a bylo byto nadprůměrné takhle je to čistý střed.