Recenze (1 253)
Vdaná snoubenka (2008)
Dlouho jsem váhal mezi 3 nebo 4 hvězdičkami, ale nakonec jsem dospěl k závěru že si to Uma i Jeffrey Morgan svým výkonem zaslouží. Celkem vkusná romantická komedie, jakých není mnoho.
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Celkem nářez oddechový film. Některé scény byli super, ale bohužel konec byl už trochu méně vtipný.
Zombieland (2009)
Fajnový filmík, docela jsem se bavil, i když má pár hluchých míst, nakonec to rychle uteklo. Harrelson válel, ta baba taky celkem šla. Jen houšť takových filmů.
Zlatý tuleň (1983)
Když jsem byl malý kluk tak to bylo celkem působivé, teď už me to nebere.
Poslední přání (2005)
Jenom proto že je film smutný nemusí znamenat že je dobrý. Dějově byl průměrný, na koedii málo vtipný a na drama byl málo dramatický.
Marci X (2003)
V životě bych neřek do jakého filmu se upíšou Lisa Kudrow a Jane Krakowski. Každopádně film to byl šílený a těch vtipných míst tam bylo dost po skrovnu.
Aristokraté (2006)
Dost podprůměrná komedie o aristokratech.
Útěk na Horu čarodějnic (2009)
Místy celkem fajn napínavé, ale ten konec je zbytečně dětinský.
Balls Out: Garyho výzva (2009)
Nic moc sportovní komedie.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Tak to byla jízda, Rambo rulez !