Recenze (1 253)
Pomsta šprtů 3: Nová generace (1992) (TV film)
Tenhle díl je vlastně jen nastavovaná kaše, je to málo vtipné, a má to předvídatelný konec.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Slabší pokračování poměrně úspěšné komedie. Ale trpí syndromem filmových pokračování.
Univerzální voják (1992)
Docela dobrý, chvílema mi to připomínalo film "číslo 5 žije". I když pravda více akční a méně vtipné.
Vetřelec ³ (1992)
Pro mě nejslabší díl série. Příliš komorní, málo akce, ale i přesto je to dobrý film, který stojí za to shlédnout.
Waynův svět (1992)
Upřímě jsem čekal o něco víc, ale i tak se mě to moc líbilo. Jeden z mála filmů o rockerech a rockerkách. Pouze českej zvuk mě vadil, protože připomínal zvuky z VHS z 80 let. Jo a ještě stojí za zmínku výkon mladé Tia Carrere a Lara Flynn Boyle.
Addamsova rodina (1991)
Dnes už klasika, tahle rodinka je fakt povedená.
Bod zlomu (1991)
Skvělej film, má výbornou atmosféru svobody. Když jsem ho viděl poprvý tak jsem z něj byl opravdu unešenej na poměrně dlouhou dobu.
Discopříběh 2 (1991)
Vykrádá sám sebe, ale Potměšil se snaží, a za jeho výkon je jedna * zasloužená.
Kráska a zvíře (1991)
Animace dobrá, příběh dejme tomu ok, ale ty zpěvy do toho to fakt nemusím.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Tohle jsem jako malej (no úplně malej ne) doslova žral. Coudy je fakt řízek, ostatní členové rodiny nebyli taky špatny zéjména JT, Dana a Karen co se krásy týče.