Recenze (186)
Slasher - Kdo za to může (2017) (série)
Noah na můj vkus trpěl o trochu víc, než bylo vkusné.
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
~ komentář od Lapedro.
Odebrat z přátel: Dark web (2018)
Má to dost pomalý rozjezd, ale jak začne přituhovat, dostane to zajímavý rozměr.
Odebrat z přátel (2014)
Bavilo mě to, ale teda ne proto, že by to měl být horor (není). Bavilo mě to proto, že se nemusím dívat na x sérií Gossip girl, tady to mám jako jednohubku.
Coach Carter (2005)
Tak já nevim, ale oni se spolu doma třeba u večeře nebavili? Že pak rodiče lobbují za otevření tělocvičny, byť děcka chtěj jet podle kouče? Trochu wtf.
Muž z oceli (2013)
Lidi jsou tak titěrní a hloupí. Jak brablenci. Probíhá tu válka bohů a do toho člověk obtěžuje jak hmyz svými trapnými a neškodnými zbraněčkami, a to i toho, kdo se snaží je chránit.
Vyproštění (2020)
Parádní jízda, až na to do očí bijící nenásilí na dětech, které pak způsobuje fatální konec (a za což dávám hvězdu dolů - reálně by se s těma maléma hajzlama rozhodně tak necrcali a taky prostě tu finální vystřelenou kulku tomu zjizvenému harantovi nepřeju a ne a ne)...
Co ten pes sežral? (2010) (pořad)
Ta dramatizace zpětným zfilmováním příběhu s páníčky, podkreslená napínavou hudbou.. Fakt sranda. :D ...Že jsou lidi dementi a nechávají v koupelně jed na krysy, to už taková pr*el není, no.
Godzilla (1998)
Škoda, že vždycky vyhrajeme.
Assassin’s Creed (2016)
Stejně jako u Snowmana tamnímu hodnocení prostě nerozumím. Mirka Spáčilová infection, nebo co.