Oblíbené seriály (6)
Přátelé (1994)
Jsou špaté seriály, jsou dobré seriály a jsou Přátelé. Neznám žádný seriál, který by se s Přáteli dal srovnat. Postavy jsou napsány tak živě, že se staly skutečnými přáteli televizních diváků po celých 10 let, kdy seriál v USA běžel. To, co Přátele odlišuje od jiných seriálů, je hlavně opravdovost, skutečná změna v čase, charaktery a humor postav, který zasáhne skoro každého bez rozdílu vzdělání, a především neuvěřitelná vyrovnanost kvality. Připadá mi, že jen prvních několik dílů je lehce křečovitých, ale záhy se seriál "vyrovná" a drží kvalitu po celých deset let. Přátelé jsou opravdu fenomén. Mimochodem všimli jste si, že Jon Lovitz jako vedlejší hvězdná postava, se v seriálu vyskytne dvakrát?
Kancl (2001)
Jeden z nejvtipnějších seriálů, co znám. Humor na hranici trapnosti si bere na mušku všechno blbé, hloupé, směšné a nafoukané, co v lidech je. Na rozdíl od IT Crowd nebo TBBT se člověk velmi snadno ztotožní z některou z postav a sám se cítí velmi směšný a trapný a to není všem příjemné. Myslim, že je to svého druhu sociálni kritika průměrného člověka Kritika jdoucí na tělo. Seriál jsem viděla mnohokrát a smála se pokaždé víc.
Ajťáci (2006)
Teorie velkého třesku (2007)
To, co nejvíc na seriálech oceňuji, je humor. Po této stránce u mne má 100% The big bang theory, IT crowd, britská Office. Přátelé jsou podle mne zcela mimo jakékoli kategorie a jsou nesrovnatelní. Cílem není vytvořit zcela uvěřitelné postavy a konzistetní příběh, ale bavit. A to se daří málokomu. TBBT k tomu máločemu patří. Sheldon je úžasný.