Recenze (107)
Kniha přežití (2010)
Vzdáleně mi to připomínalo film Konec srpna v hotelu Ozon, jehož kvalit bohužel nedosahuje.
Apoštol (2008) (seriál)
Parádní seriál.
Supervoják SS (2006) (TV film)
Už jsem viděl spoustu blbostí, ale něco takového aby člověk pohledal.
Před deštěm (1994)
Skvělý film. Ve vedlejší roli samopal vz. 24 ing Holečka.
Domov šedých motýlů (2008)
Výborný film, skvělá hudba.
Ve stínu slunce (2005)
Finding Forrester po toskánsku.
Hanebný pancharti (2009)
nuda nuda nuda
Hannah Montana (2009)
Skvely soundtrack.
Stáhni mě do pekla (2009)
Místy jsem byl posranej až za ušima :)
Admirál (2008)
Slabota, to už na mě víc zapůsobil Čapajev.