Recenze (112)
Arn (2007)
Utahané, nudné a až na závěrečnou průměrnou bitvu docela nezajímavé. Vizuálně skvělé.
Funny Games USA (2007)
Opravdu divné. Slušný začátek v očekávání velikých věcí nepřišlo nic, jen nuda a rozčarování.
Olověná vesta (1987)
Syrové, bez zbytečných řečí....
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Podle méh názoru hodně nevyvážený film. Kvalitní záběry se střídají s rozmazaným a třesoucím se něčím, co po delším zkoumáním zjistím, že to je něčí obličej. Film má sice přes dvě hodiny, ale za tu dobu se mi nepodařilo začít s někým sympatizovat. Celá banda je brána jen okrajově a někdy je zmatek v postavách. Celkový pocit z filmu je docela slabý, až na nějaké zajímavější momenty.
Návrh (2009)
Má to začátek, prostředek a konec, ničím jiným nepřekvapí, nezaujme. Prostě to začne, skončí, otočte list, další prosím..
Veřejní nepřátelé (2009)
Výborný film, typický Michael Mann. Klidně to mohlo být delší, ani chvilku jsem se nenudil. Digitální kamera byla sice netypická, ale nijak nerušila, je to jen o zvyku. Doporučuju.
Baader Meinhof Komplex (2008)
Syrový, působivý, i přes dlouhou stopáž nenudí. Velmi kvalitní.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Horší než jednička, někdy o dost horší, ale stále kvalitní.
Gauneři (1992)
Nuda, nuda, nuda, nuda.... Nejhorší film, který sem od Tarantina viděl.
Marian (1996)
Absolutně mě před lety dostal tento film do kolen.