Recenze (318)
Mamma Mia! (2008)
Je to naivní, je to kýčovité a z Brosnana zpěvák nebude, ale vůbec mi to nevadilo.;-) I přes fakt, že Abbu moc nemusím, jsem na film vyrazila do kina a rozhodně jsem neprohloupila.
Equilibrium (2002)
Já bych na ten film mohla koukat pořád... jen prostě nevím, ždibíček mi tam někde chybí... čtyři a půl
Mladá dáma (2024)
Elodie se nemusela brat tak vazne. Jinak jsem si to celkem uzila.
Malá mořská víla (2023)
Mne teda prisly strasne spatny triky. Jinak mi nevadilo skoro nic a uzila jsem si to...
Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových (2023) (seriál)
Ja teda doufam, ze od toho nikdo neocekaval historickou serii. Jako historicka fantasy je to totiz dobry.
Jak se najít (2021)
Za to Irsko. Ale na muj vkus ho tam mohlo byt jeste vic.
Ranařky (2021)
3,5 hvezdicky. 😁
Jana Eyrová (1996)
Tahle adaptace se moc neblyskla.
Everwood (2002) (seriál)
Prvni serie vyborna, druha slabsi a treti desna... Nejsem si jista, jestli mam na ctvrtou.
Buchty a klobásy (2016)
To byla blbina... :-) A určitě to nebyl animák pro děti.