Recenze (319)
Domácí mazlíček (2008)
Anna Faris je pravá blondýnka:D Některé gagy jsou vtipné, ale celkový příběh je katastrofální...;-)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Hláškující Rudoch, zaláskovaný Modrý a Liz v prekérní situaci... Vůbec není pravda, že by to bylo přeplácané, je to jen barevné;-)
Hranice nemožného (2008) (seriál)
4. série nám teď trošku tápe, no snad se zvedneme a popojedeme v tom skvělém tempu, které jsme nastavili v první sérce, co ty na to, Džejdžeji?:)
Jaane Tu... Ya Jaane Na (2008)
Zesnulý taťka na obraze je nejlepší. Obzvláště na konci filmu :-)
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Simon Pegg prostě kraluje. Bez jeho britského přízvuku, šarmu a vtipu by film nebyl ani poloviční. Sice je to malinko průhledné, ale ani tak se téhle komedii nedá uzmout přízvisko 'jedna z nejzábavnějších z poslední doby'.;-)
Jak ukrást nevěstu (2008)
Podívat se na tento 'skvost' byl jeden ohromný omyl. Pochvalu si to nezaslouží za nic... ani za Patricka Dempseyho. Nelogika, klišé, patos na každém kroku, co víc si přát? A víte, co je na filmu nejhorší? To vyvrcholení (spoiler) v kostele, kdy Dempsey po hlavě sletí z koně a rozrazí dveře... WTF?!
Jen přes její mrtvolu (2008)
Hlavní je hrdinka nesympatická, není tu jediný důvod, proč by si s ní chlápek, co truchlí po smrti snoubenky měl něco začínat... Možná, že Longoria je měla udržet opravdu od sebe a bylo by to lepší:D Prostě NUDA
Jumper (2008)
Už dlouho jsem se tak netěšila, až film skončí. Hayden je děsivý, jeho slečna snad ještě horší. Chování hlavního hrdiny je nelogické, až stupidní. Z dobrého nápadu pouze odpadový film. A ta závěrečná scéna s matkou... boha jeho. V konečném hodnocení vlastně ani nevím, proč tomu dávám tu jednu hvězdičku:D Možná za ten nápad, který by si zasloužil mnohem, MNOHEM lepší zpracování.
Kráska a Ošklivka (2008)
Já si to ze zvědavosti prostě pustit musela... a dopadlo to podle očekávání. Tohle dílko opravdu nechápu (postavy, Paris, jednání postav, příběh... bože...) Jedno velké WTF?! P.S. moje romantická duše se právě obrací v hrobě:-)
Kung Fu Panda (2008)
Čekala jsem od Po mnohem víc, než se mi dostalo.