Recenze (318)
Divoké vlny (2007)
Scény ze zákulisí jsou výborné, námět je taky skvělý. Bohužel mi ale celý příběh přišel nějak moc uspěchaný, proto film dosahuje jen průměru ve svém žánru. Rychle nabyl, rychle pozbyl. Už druhý den si to pamatujete jen matně...
Moje krásná čarodějka (2005)
Zvedá to Nicole, která má rozkošnou mimiku...:-) Ferrell zatím nic moc. Shirley MacLaine je na druhou stranu skvělá jako vždy. A Michael Caine je jako otec prostě k sežrání:D Toť tři hvězdičky...:-)
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Neurazí, nenadchne... zvláště pak takového sci-fi maniaka...;-)) spoileroidní Ovšem potěšilo mě, že ty mršky si nevykousávaly vyjetou cestu klišé zničením Sochy Svobody a Bílého domu:-))
Ledové ostří (1992)
Z nostalgie za tři hvězdičky:-) Jinak by to bylo o dost horší.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Ja musim napsat update, protoze aby sly sledovat posledni serie, byla by treba lobotomie. Zatimco prvnich par serii bylo slabsich, pak se to celkem rozjelo. Nad nejakymi temi plot holes se daly primhourit oci, ale co se delo posledni priblizne dve serie, to bylo horsi nez ta lobotomie. Kdo to jako pise? A oni jsou za to scenaristi jako placeni? Wtf?
Přání Ježíškovi (2021)
Jak se v tomhle objevilo tolik kvalitnich hercu?
Vánoční příběh (2022)
Zacalo to dost slibne, ale pak to dost kleslo...
Císařovna (2022) (seriál)
Ono by to bylo super, ale vzdyt Alzbeta byla tak zajimava, ze neni treba vymyslet neexistujici udalosti a postavy. Stacilo by drzet se vic historie a hned by tech hvezd bylo jednou tolik...
Hvězdná brána: Třetí říše (2018) (seriál)
2 hvezdicky jen za to, ze to je SG a ja jsem fanda. Ale byla to slatanina plna der a do canonu nepatri.
Zrození národa (1915)
3 hodiny zivota, ktere uz nikdy nedostanu zpet. Co by clovek pro tu diplomku neudelal... 😀