Recenze (318)
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Prostě klasika... a velice dobře si ji zapamatujete, ježto je veršovaná;-))
Vojna a mír (1956)
Herecké výkony tu jsou prostě úžasné. Herci se jen předhánějí, jak se chtějí trumfnout, kdo z nich to líp podá. Audrey Hepburn jako Nataša celé té plejádě ale kraluje. Je to jeden z mých oblíbených klasických filmů... ovšem jako adaptace nic moc, proto hvězda dolů.
Byl jednou jeden král... (1954)
To, že dialogy pronáším spolu s herci, mluví za vše. Aneb předevčírem se mi smáli i rodiče.:-)
Prázdniny v Římě (1953)
Moje oblíbená Audrey tu jen září... a vždycky mě rozněžní ten konec.
Popelka (1950)
Po dlouhém přemýšlení dávám tři hvězdičky. Ovšem dalo to zabrat.:) Popelka je jiná než ta naše, to mi nevadí. Jsou tam skvělé myšky s kocourem a všeobecně je to hrozně pěkně vykreslený příběh. Hudba je taky skvělá... co je teda špatně? Jako u většiny disneyovek pokulhává zápletka - princ má jednu repliku, je hrozný blázen do té neznámé dívky, ale stejně jede zkoušet střevíc vévoda... Prostě prince je tam málo... Chápu, že kvůli dětem je tam kratší stopáž, ale těch pět minut by podle mě nevadilo...
Eva tropí hlouposti (1939)
Klasika... Skvělá ztřeštěnost, která sedí Gollové i Novému jako nové šaty. 'Jdeme louuupit, pssssst!!' Nezapomenutelné;-)
Škola základ života (1938)
vždycky jsem ten film milovala... a ten drobet nahořklý konec k tomu prostě patří:-)
Zrození národa (1915)
3 hodiny zivota, ktere uz nikdy nedostanu zpet. Co by clovek pro tu diplomku neudelal... 😀