Recenze (318)
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
O dost lepší než jednička... a hlavně už se to nebere tak vážně, jupí! :-)
Frank (2014)
Byla to spravna uchylarna. :-) Nevim, jak by to s hvezdickama dopadlo, kdybych film opravdu 'videla'. Byla jsem totiz na promitani pro nevidome a jen obcas jsem si pasku pres oci vytahla, abych nacouhla a neusnula (ale to filmem fakt nebylo, to ta paska, vecerni hodina a unava z prace!).
John Wick (2014)
Sraci, kteri vrazdi stenatka, si nic jineho nezaslouzi :-)
Modrá jako safír (2014)
Zmršili mi Xemeria! Je to stejná ostudnost jako první díl... tentokrát už se to ale alespoň trošku blížilo předloze. Průser byly vlastně hlavně věci, které se od předlohy vzdalovaly... a to soirée, to bylo něco otřesnýho (opět otočeno o 180° oproti knize). Jo, a taky bych chtěla takhle brutálně modré oči (kam se hrabou moje modrošedé). Škoda, že to byly čočky. :D
Prvních 100 (2014) (seriál)
Musim zvysit hodnoceni. Strasne mi to prirostlo k srdci. :-)
S láskou, Rosie (2014)
Idealni k procisteni slznych kanalku :-) Edit: I podruhe jsem brecela... :-)
Želvy Ninja (2014)
Megan Fox uz uplne prestala vypadat jako Megan Fox, asi byla taky digitalni... na nepremyslici odpoledne fajn zabava :-)
Banshee (2013) (seriál)
Mám za sebou první tři díly a slintám po dalších... ještě, že jsem to začala sledovat až ve chvíli, kdy už byla celá první řada venku, muhahah :D
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Ty chyby mě vůbec nezajímaj, protože jsem si v kině ty dvě hodinky parádně užila... a na Ryana a Anthonyho se prostě pěkně kouká.:p
Hemlock Grove (2013) (seriál)
Po cca pěti dílech je to stále nuda k uzoufání... tu sérii tomu dám, ale zatím seriálu moc nevěřím. /// ano, po cele serii je to stale stejne spatne... Mozna jeste horsi.