Recenze (847)
40 dnů a 40 nocí (2002)
Kúsok od odpadu za ten celkom vtipný námet. Inak to nízke hodnotenie je spôsobené mojim odporom ku komédiam, kde ide len o sex.
6. Batalion (2005)
Prekvapivo slabo hodnotený film, ktorý ma zaujal po všetkých stránkach. Hrdinstvo človeka si nikdy slabé hodnotenie nezaslúži.
60 sekund (2000)
Príjemný nenáročný autíčkový film na jedno pozretie. Nicolasa Cagea mám rád, takže aj v tomto filme odohral svoj štandard. Angelina Jolie a ďalší herci tiež, ale hlavná postava určite bola Eleanora :-)
80 metrov pod vrcholom (1997)
Klobúk dole pred horami a vrchmi nášho sveta a ľuďmi, ktorí ho chcú prekonať a prekonajú. Mnohí žiaľ naposledy. Barabáša obdivujem za jeho úžasný zmysel pre cit a proste to pravé "človečenstvo" spojené s prírodou.
96 hodin (2008)
Tento film je parádna akčná jazda s vynikajúcou prímesou thrilleru, kde Liam Neeson to roztočil ako máloktorý komiksový hrdina. Jednoznačne jeden z najlepších akčných thrillerov posledných rokov.
96 hodin: Odplata (2012)
Nechápem takému nízkemu hodnoteniu. Áno, oproti prvému dielu je to pokles dole, ale je to príjemne krátke, dobre akčné a príbeh je vynikajúci zvlášť keď Liamova dcéra sa snaží zachrániť otca. Mne sa to páčilo.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Opäť musím konštatovať, že sa mi aj trojka páčila. Liam si túto úlohu užíval fakt naplno a vidno, že ešte nepatrí do starého železa. Bol to najdlhší diel zo všetkých a mňa si získal. Páčil sa mi aj Forest Whitaker a Bryanova dcéra je čím ďalej, tým krajšia. K akcii - tej tu bolo dostatok, bola výborná, najmä naháňačka s autami ma dostala, súboj s Malenkom a záver s Porsche a lietadlom. Pekné ukončenie trilógie.