Recenze (523)
České století (2013) (seriál)
Díl s Klémou byl gut. Vlastně všechny jsou gut.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
"Vidíte tu rytmiku vnitřní energie?" No to mi poser záda!
Insomnie (1997)
Řekněte, co říct musíte. Cool.
Lunar Cop (1994)
Blade runner, Mad Max a Terminator v jednom.
Hájek na zámku, Petr v podzámčí (2011)
Formou i obsahem dost chudé.
Ijon Tichy: Raumpilot (2007) (seriál)
Möchte ich auch so ein schönes Raumschiff haben!
Super Mac (2010)
Šílená trapárna :)
Čarodějův učeň (2010)
Imbecilní verbální shit.
Detektiv Dee a záhada smrtícího ohně (2010)
Celkem zajímavej film. Detektivní zápletka ujde. Výhodu slovenského dabingu jsem proměnil v celovečerní simultánní pucování kola. :)
Dům (2011)
Na můj vkus příliš přímočarý snímek. Asi nejvíce mi vadilo, jak moc bylo zjevné to, co se skrývá za mručením a nadávkami starého Imricha. Pokus o psychologickou a sociální kresbu mi tak přišel poněkud klišovitý.