Recenze (238)
Kuky se vrací (2010)
Neuvěřitelně otravný film... Jednu hvězdičku dávám za ty lesní interiéry.
Včera, dnes a zítra (2008) (amatérský film)
Naprosto nepovedený odstrašující příšerný plagiát. Oproti tomuhle je diskopříběh vrchol kinematografie.
Kurýr 3 (2008)
Zřejmě nebudu intelektuálně založený divák :) Jo, možná tu unesenou mohl hrát někdo... řekněme pohlednější :)
Lovci myšlenek (2004)
Námět tady byl už tisíckrát, jenže tentokrát jsem se nenudil. Občas nějaký vtípek, žádné nechutnosti (jenom tohle by stačilo na pět hvězdiček), nějaké to napětí, LL Cool J, pro kterého mám slabost a Kathryn Morris, pro kterou mám taky slabost :) a nejde nedat pět hvězdiček :)
Zlo přichází z hlubin (2005)
Taková tuctová lekačka. Navíc dost mizerně natočená.
Tři malá prasátka (2007)
Ne snad, že by se mi to nelíbilo, ale některé části byly nudné, další přisprostlé a další nudné a přisprostlé.
The Bunker (1981) (TV film)
Anthony se snaží, to se musí nechat. Ale snaží se jenom on. Film je celkově nudný a nezáživný, ze spánku mě vytrhoval akorát Hopkins svými hurónskými výkřiky. Herci si podobní nejsou, možná to byl úmysl, aby divák hádal, kdo je kdo. Nelze se vyhnout srovnání s Pádem třetí říše. Herci jsou si tam podobní o poznání víc a celý film je o dost víc akčnější, než tahle slátanina. Celkově působí jako chudý příbuzný svého mladšího kolegy. Globálně vzato zbytečný film o ničem.
Lidice (2011)
Jedna hvězdička za snahu. Jinak se tohle veledílo fakt nepovedlo.
Země krvavého slunce (2005)
Už jsem viděl lepší filmy. Tohle je prostě taková průměrná Seagalovina.
Boj (2007)
Dialogy jak z Walkera :) Jednu hvězdičku dávám za hudbu a za to, že mě tyhle střílečky kdovíproč baví. Ale podruhé na to koukat nehodlám.