Recenze (238)
DonT Stop (2012)
Slabé. Co do příběhu, to do hereckých výkonů.
Predátor (1987)
Parta svalnatých chlapů a jedna žena zdrhají džunglí před kdovíčím. Ale jo, na pět hvězdiček to stačí :-)
Liga výjimečných (2003)
Dvě hvězdičky za zpracování.
Drsný časy (2005)
Je to v podstatě stejné, jako komedie pro zhulenou mládež, akorát je tam víc sprostých slov a zastřelených lidí. Čili nuda nuďoucí a navíc místy až odpudivá podívaná.
Exil (2011) (seriál)
Jedna hvězdička za hudbu. Po dlouhé době další film, který jsem nedokoukal.
Ať žije myš (1993)
Zůstanu u Toma a Jerryho.
Já nejsem já (1985)
Pokus o rozvernou veselou komedii na stokrát omílané téma. Problém je globálně vzato v tom, že české komedie pokulhávají za těmi i tak dost kulhajícími zahraničními komediemi.
Cotton Club (1984)
Strašná nuda, ale fakt strašná.
Dcera jako rukojmí (2010)
Nelogické od první minuty, navíc se film nijak neliší od ostatních filmů podobného zaměření.
Méďa Béďa (2010)
Denis, postrach okolí v medvědí podobě a milostný příběh obětavé ženy a nešťastného hlídače parku. Jedna hvězdička ze soucitu.