Recenze (373)
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Dno televizní tvorby bylo dosaženo. Jediné co tomuto pořadu chybí je Tereza "roztahlajsemnohyvcasopisepropenizenafet" Pergnerová. Tam by tomu dala punc naprosté dokonalosti. Domnívám se čím dál více, že cenzura televizní tvorby byla jedním z nejzáslužnějších činů který tady komunisté vykonali
Spalovač mrtvol (1968)
Nepochybně vrchol české kinematografie. Od jisté doby nejím věnečky a rakvičky, protože se mi okamžitě vybavují všechny scény z filmu. Je neuvěřitelné, že stejný herec co hrál Radostu v Kulovém blesku tady hraje vyšinutého kolaboranta. Juraj Herz režíroval mistrovsky.
Spalující touha (1999)
Film jsem viděl dvakrát a na podruhé to bylo o dost slabší. Není to tak dobré a rozhodně to není nejlepší Kubrick. Celkem nudné - děláme to všichni a každý po svém - nic převratného na tom není. Těch 2 a 1/2 hodiny bych po pravdě raději souložil než se na to díval znova.
Spartakus (2010) (seriál)
Velké vykrádání lepších děl a neskutečně dietní "herecké" výkony - něco ve stylu zahrajeme si divadlo v sanatoriu pro mentálně narušené ......
Speed Racer (2008)
Bratři Wachowski by měli buďto točit reklamy a nebo dělat intra do her. Jejich akční scény jsou fantastické a vypiplané do dokonalosti, ale jakmile najede zbytek filmu tak je to otřesné. Už u pokračování Matrixu bylo jasně vidět, že dělali něco co jim vůbec nejde a co se jim nedaří. Jako odreagovačka to tedy není špatné, ale celkově je to film tak pro 15 let a níže. Opět promarněná šance a film na který se rychle zapomene. PS. a už je to tady, přímo z kin na DVD
Správnej dres (2015) (TV film)
Parádní nasranost, protože jsem to opět nedobrovolně spolufinancoval. Novácká estráda v podání veřejnoprávní ČT ..... co je moc, to je moc
Star Trek (2009)
Značně chyběl ústřední hudební motiv Star Treku. Jinak to nemá kromě jmen s tím starým vůbec nic společného.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Nedokázal jsem to ani dokoukat. Nikdy jsem si nemyslel, že může být něco horšího než Skrytá hrozba, to jsem bral jako nejnižší možný level ze Star Wars tvorby (všechny počítačové hry, knihy, všechna tvorba byla vždy výše). Ale tohle se scénářem pohybuje na hraně fanfiction a parodie ...... Darth Vader a Tarkin dokázali nahnat strach pouhou výhrůžkou a reakce Kenobiho na zničení Alderaanu navodila silný pocit zmaru a lidského utrpení, tady nedokáží emoce vyvolat ani rádoby velkolepé scény. Bohužel Síla se evidentně Abramsovi a jeho týmu vyhnula velkým obloukem, což je problém zásadní, protože jak je známo Síla je mocný spojenec.
Statečné srdce (1995)
Velkolepé. Po fantasticky vygradovaném burcování vojáků před bitvou bych s křikem Alba qu bra klidně bojoval taky. Výkřik umirajícího Wallace byl pak jeden z top momentů filmu. Neuvěřitelně dobře podaná podívaná. Vynikající kamera, výborná režie a famózní hudební doprovod. I tento velkofim si upravoval historická data, ale na rozdíl od jiných filmů to není tak do očí bijící a je to snad i ku prospěchu věci. Ben Hur a Kleopatra teď mají třetího do party
Stát se hvězdou (2001)
Nejhorší zpěvačka (hlas není všechno) a zdaleka nejhorší hérečka. Vydržel jsem pěkných 11 minut