Recenze (76)
Habermannův mlýn (2010)
Tak strhující až jsem u něj usínal..
Větší, silnější, rychlejší (2008)
Super dokument o užívání steroidů v Americe, plus náhled do jejich mentality. Všichni tam něco berou..
Sociální síť (2010)
Zajímavý příběh o vzniku FaceBooku, ale Bůhví jestli to tak opravdu bylo! P.S. a nepatřim mezi 500 000 000 uživatelů FB ;-)
Ochránce (2005)
Jednu hvězdičku dávám opravdu špatným filmům, skousnu toho dost, ale tohle se fakt moc nepovedlo, promiň VINe.
MacGyver (1985) (seriál)
Vždy jsem chtěl ten samý nůž co měl MacGyver, teď ho mám, ale takové kousky s ním nedokážu. Vzpomínky, nostalgie, mládí,..
Pokémon (1997) (seriál)
Nebudu lhát, dívával jsem se, kdysi dávno 8-)
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Děti se před spaním dívají pod postel jestli se tam neschovává bubák, bubák se dívá pod postel jestli se tam neschovává Chuck Norris ;-D Jeden z mnoha seriálů, který jsem v pubertálním věku hltal, ale s odstupem času, zvyšujícím se věkem a počtem repríz si raději komentář odpustim :)
Životopisy: Meryl Streepová (2009) (TV film)
Meryl fandim a jako herečku mam rád a z toho to životopisu se dozvěděl několik zajímavostí, ale celkově průměr. 50%
Kobylky nesou smrt (2005) (TV film)
Tyhle kobylky Vám určitě přinesou smrt.. stačí shlédnout :D
M*A*S*H (1970)
Bohužel jsem dřív viděl nesčetněkrát pro mě jedinečný seriál. Pozitivně ovlivněn seriálem mě tento film tolik neoslovil :(