Recenze (2 102)
Médium - Jackpot (2022) (epizoda)
Až na posledné minúty sa nič moc nedeje a neukazuje.
Král Vánoc (2015)
Veľmi zlí herci, veľmí zlý príbeh. Pustilla mamka ku artám a aj tak som trpela. :(
Black Adam (2022)
Je to ok. Akcne. Rychlo zabudnutelne.
Médium - Pilot (2022) (epizoda)
Pretty cool. Celkom sympaticke (a atraktivne) hlavne postavy. Plenty of weird shit. Zaujem, co bude dalej.
So Help Me Todd - Co-Pilot (2022) (epizoda)
IDGAF, nuda, vypnuté v polke.
Malý Sheldon - Vášeň na seně a sheldokracie (2022) (epizoda)
Ha. Už som ani nečekala, že sa pri Sheldonovi budem takto baviť. Nice one, obzvlášť Michael Trucco a jeho romantické kecy. :D
Před vraždou (2022) (seriál)
Par pritiahnuti za vlasy, ale ako celok si pozornost a zvedavost co bude dalej drzalo prakticky celu dobu. Dobry pocin.
Uklízečka - Hříchy otce (2022) (epizoda)
Myslim, ze jedine, co ma bavilo, bola dynamika mocneho mafioza vs. sikovnej zeny v nesnazich. Tu tato dynamika nie je a tak ostavaju len otravne postavy a same old problemy v ledva novom have. Myslim, ze som tu skoncila.
Jan Žižka (2022)
Sceny o urvanych kusoch hlavy striedaju pomale sceny, ako nieco vlaje alebo lieta vo vetre a niekto rozprava o cti. Tie s hlavami som si aj celkom uzila, celkovo som cakala vacsi pruser. Stale ale na moj vkus prilis dlhe s privela momentami, kedy herecky ansabl ani nema co hrat. Taky Karel Roden je tu nevyuzity komplet cely film. Co potesilo bolo ze som nahodou akurat pred par dnami navstivila Zvikov a rozoznavala mnohe tamojsie lokacie. :)
Summer Love (2022) (seriál)
Len pilot: Extrémne zbytočný seriál. Pilot je o tom, ako si dva páry priateľov už nevedia užiť spoločný čas, keď jedni život prispôsobujú prítomnému dieťaťu (a očakávajú to aj od sveta) a druhí sú úmyselne bezdetní. Shocker.