Recenze (2 097)
The Whispers (2015) (seriál)
Pilot: Brrr, imaginary friend a vrazdiace deticky. Nemam rada horory a i ked tu sa skor snazia to ako horor neponimat, uplne pohodlne sa teda necitim. Ale obecne velmi slusny pilot.
Špión (2015)
Bavila som sa, zasmiala. Menej trapne, nez som cakala, par naozaj podarenych situacii. Trochu ma stvali vytvory maskeriek, Byrne bola zmalovana a zostarena s divnou farbou vo vlasoch, u McCarthy sa namakali, ale bola v niektorych scenach s rusivo nerovnomernym makeupom. Ale tot detaily. Inak ano, je scenka i na uplnom konci tituliek. ;)
Mimoni (2015)
Pri vacsine forkov som si hovorila, ze je to usmevne, ale nemozem povedat, ze malokedy som sa skutocne usmiala. Chvalim absenciu zazivacich vtipkov (prdenia a horsie), vacsinou si vystacili s padanim. I na 91 minut chvilami hluche miesta. Nic hrozne, nic super.
Krize (2015) (seriál)
Pilot. Nesledovalo sa to zle, ale neviem si do buducna predstavit, ze by ma dlho bavilo pravidelne sledovat uvrieskanych nafetovanych kravatakov.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Do s01e02. Roztahane az to pekne nie je. Nebavi.
UnREAL (2015) (seriál)
S04e08, komplet: V poslednej sezone alebo aj dvoch uz to bolo obohrane, ta potrebuje tu, ta ju odbije, ta sa pomsti, vzapati to lutuje, do toho praca s obocim a nepoucitelni sutaziaci a znicene reputacie a zdravie... Ale vedomie poslednej serie a cakanie, ako to s nimi skonci napatie drzalo do konca. A tiez novy sympaticko-psychopaticky producent... // S02e01: Uiii. Mam z nich radost, zenske su pekne uderne. Chet a network line je trochu otravna, ale asi musi byt aby sa malo co dial na pozadi no. Kazdopadne sa tesim dalej. // Zatial S1: Bavi. Povedala by som, ze je to pritiahnute za vlasy, ze dospele zeny by sa nedali par slovami zmanipulovat do hysterickych hlupani, ale tych par realnych reality show, o ktorych existencii viem, by mi to hned vyvratilo. Stupidna reality show A jej pozadie? Come oon, guilty pleasure ako vysite. Necakali ste snad dalsiu Newsroom, alebo ano? PS: Pustila som si nahodny diel Bachelorette a OMG, to je taka sranda presne vidiet nie len producentov a snahu zachovat si tvar (logika situacii vo vile nie je nijak komplikovana), ale konkretne Rachel, Quinn a Adama za polkou veci. Kazdopadne, unReal ma samozrejme svoje muchy, ale v letnej sezone 2015 obavam sa nic lepsie nebezi.
850 meters (2013)
Ten havran bol naj.
Killjoys: Vesmírní lovci (2015) (seriál)
Zatial pilot: Velmi sa snazia byt cool a vacsinu casu sa im to aj dari. Malo spad, zatial urcite pozriem aj dalej.
Dark Matter (2015) (seriál)
Zatial do e02: Snaha by bola a postavy nie su vylozene otravne, ale... neustale mam pocit, ze som to uz niekde videla a hned prvy suboj zblizka mi vela napovedal o ocakavatelnej kvalite. Zatial sledujem dalej, ale je dost pravdepodobne, ze o par epizod si dalsiu pustit zabudnem.
Olympijská Shaun (2012) (seriál)
Toto pre mna nefungovalo, nezasmiala som sa.