Recenze (2 097)
Pluk mizerů - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
NIečo do seba to má, ale čo ja viem... asi by som potrebovala, aby sa príbeh posunul o kúsok ďalej, alebo aby postava, ktorá dostáva najviac screentime, naozaj urobila niečo zaujímavé, nie len mala attitude.
Blockbuster - Pilotní díl (2022) (epizoda)
Nuda. Odporúčam radšej Superstore (seriál) (2015).
Willow - Vichry (2022) (epizoda)
Trochu nedospelé. Ale to by sa asi dalo povedať aj o filme. Herecky len tak tak. Neviem, môže byť sranda, ale nie som presvedčená, že chcem investovať ďalší čas, aby som si to potvrdila.
610 metrů nad zemí (2022)
Myslela som, že to bude o tom, ako sa pokúšajú zosunúť po hladkom stĺpe, nie len ako zavolať pomoc. Ale aj tak dostatočne napínavé.
Strážci Galaxie: Sváteční speciál (2022) (TV film)
Prekvapivo slabé herecké výkony, hlavne hlavných postáv. Prvá pesnička nebola zlá a pár nápadov fajn, ako celok meh, neurazí.
Wednesday (2022) (seriál)
High school drama plne klise, ale s vizualom Jenny Ortegy od Tima Burtona.
Prokletá romance (2022)
Nuda af.
Wednesday - Prokletá dívka Wednesday (2022) (epizoda)
Popravde trochu sklamanie. Ortega je pekná a gloomy pohľad jej svedčí, ale jej hlášky vyznevajú strašne naplocho. Neviem, či je to ňou alebo scenárom či strihom, ale celkom dosť ma to irituje. Spolubývajúca je nudná. Chlapci nie sú vizuálne zaujímaví. A v celej epizóde okrem scén v kaviarni vlastne nič extra hlavná postava neurobila, len sa tvárila, že je nad vecou, čo dnes robí polka stredoškolákov.
Leopard Skin - The Myth of the Guilty Murderess (2022) (epizoda)
Seriál sa dočkal vyvrcholenia. Len teda iného príbehu, než som pôvodne čakala a netvrdila by som, že toho najzaujímavejšieho.
Leopard Skin - The Claustrophobic Diver (2022) (epizoda)
Takmer bez deja, sme v poetickych hlavach krasok, co nemaju nic poriadne na praci.