Recenze (2 097)
Igor (2008)
Braindead. Killoseum... Scamper. Mile :)
Inkoustové srdce (2008)
Pekna idea, super herci (najlabsi paradoxne Fraser a 4.* je vyslovene za to, ze Bettanyho so Serkisom a Mirren clovek len tak nevidi), nulova logika... a vcelku napinavy dobrodruzny pribeh. I ked koniec asi viete, cesta k nemu vas moze chvilami prekvapit.
Iron Man (2008)
Prvy film, kde sa mi Paltrow zdala vcelku sympaticka.
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Uf, no... ze by to bol nejaky odvaz... Raz vidiet staci.
Jarní úklid s.r.o. (2008)
Fajn herci, ale inak o hovienku...
Jen na sex (2008)
Taka... pohodicka. (Chvilami otravna kamera.)
Jumper (2008)
Hoo, Christensen je pri Bilson herecky boh... aspon Bell to tam tiahol. Inak de_FACTO +1...
Kamarádova holka (2008)
Ok, sialene vela casu je vyplytvane zbytocne. Vela jeho naschvalov je az prilis doslovnych, zbytocne nechutnych a pod - zenska sa da znechutit ovela napaditejsimi sposobmi. :) Ale ich prve a zaverecne "rande" ma naozaj bavilo! Vecna skoda, ze tu uroven nedokazali udrzat aj medzi nimi.
Kopačky (2008)
Mile postavy. Len tie penisy som nepochopila:)
Králova přízeň (2008)
Skratkovité a pritom rozťahané, žiadne puto s postavami.