Recenze (2 097)
I Dream of Jeannie (1965) (seriál)
Myslím, že úmyselne som to nezapínala, ale keď bolo zapnuté, danú epizódu som dopozerala.
Mrazík (1964)
"Čo ti šije, hlupák starý?"
My Fair Lady (1964)
Videne az v 2016 a tak mozem povedat len ze sialene ukricane s peknymi kostymami.
Vinnetou (1963)
Po nejakych 20 rokoch som znovu precitala knihu, tak ma tahalo aj filmovu klasiku si pripomenut. Nemala som to robit, s knihou to ma spolocne snad len umrtia a film je pre dospelaka dnes... ledva stravitelny. Tie tri * su z detskej nostalgie.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
1. krat videne az v roku 2016 a na stare "klasiky" si rozhodne nijak nepotrpim. Tento film je dobry.
Poslušně hlásím (1957)
Všetci mi vysvetľovali, že Švejk príkazy plnil do puntíku ale otočil to tak, aby preňho dobre bolo, a tým že je to skvelé. Tož skvelé to neni, neurobil nič čo by stálo za reč, no aspoň mu uznávam, že sa vymotkal z mnohých průserov.
Čaroděj ze země Oz (1939)
Absolutne netusim, ako je to mozne, no videla som to az v roku 2011. Pekna jednoducha rozpravka s ponaucenim a pesnickami, na tu dobu uzasnymi efektami. Nejaky vrucnejsi vztah som si k tomu nevytvorila a chvilami som pri tom zaspavala, z coho ma vytrhavalo len zatahovanie Dorothy. :)