Recenze (2 100)
Dokonalý pár (2002) (TV film)
Skvela kniha, hrozny film. Postavy su tu nesympatickou parodiou sebe sama a straca to vsetok vtip a smrnc. Naviac, Lucy Punch mam zazitu ako zlu step-sister z Elly Enchanted a podobnych roli, takze ked sa mi rovnakym nepijemnym sposobom snazi nahovorit, ze je hlavnou romantickou hrdinkou, Amy, ktoru mam rada... brrr. Ak ste knihu necitali, asi si mozete hviezdicku pridat.
Dokonalý podraz (2008) (seriál)
Komplet. Leverage nikdy nebol moj vylozene oblubeny serial, ale skor ci neskor som si vzdy dalsi diel pozrela a aj ma vcelku bavil. // E4 je konecne o dost menej ukecana... Pradoxne cim dalej, tym viac mi vadi samotny hlavny Nate. // E2 a 3 su... ok, ale musim povedat, ze chvilami som sa nudila. // Pilot - Vcelku zabavne, aj ked mi asi chvilu potrva, kym si postavy oblubim, v 1 to bolo cele dost skratkovite.
Dokonalý trik (2006)
fajn herci, fajn napad, fajn prekombinovanost. fuj dlzka trosku a fuj taka ta... krutost v pozadi pocas vacsiny filmu. no ale co by clovek cakal on Nolana, vsakze
Dokonalý únik (2009)
Celkom pekne. Napatie akurat. Paradoxne trochu sklamalo, ze som sa v ludoch nemylila. :)
Doktorka z Dixie (2011) (seriál)
Ledva dopozeraný pilot. Šablonovité, skratkovité, neoriginálne, s otravnými postavami a rušivým soundtrackom.
Doktor Mozek (2009) (seriál)
Do 1x13. Pokludnejsie. Ale pekne.
Doktoři (2018) (seriál)
Zatial do 2x09: Ani neviem preco, mam tento serial rada. Czuchry je cukrik.
Doktoři - Do neznáma (2021) (epizoda)
Škoda jej, málokedy takú postavu vybalancujú tak, aby si ju diváci mohli naplno obľúbiť.
Doktoři - Série 5 (2021) (série)
Zo zotrvačnosti pozerám, i keď ma dosť otravuju obe storyliny s dvojcatami a ze Bell je najspravnejsi chlapik pod slkom a Conrad je utrapeny tatko... Inymi slovami epizodny dej je ok, no sezonny, ktory zabera polku casu, je otravny. Bohuzial nan zjavne chcu naviazat aj dalej. Chyba mi Mina Okafor.
Dollface - Jeho holka (2019) (epizoda)
Na Kat som sa tesila. Ale je to nudna blbost s lacnym humorom. Tu vystupujem.