Recenze (2 097)
$#*! My Dad Says (2010) (seriál)
Pilot vyzerajuci prijemne priemerne. E02 pre mna totalna nuda. Tuto novinku tejto sezony zrejme zabalim ako prvu.
Abby's - Pilot (2019) (epizoda)
Uzitelne, ale strojene a nevtipne. Humor v style "potrebujem tento bar, inak by som musela byt s rodinou" a "nehyb s tym lebo ta Abby zabije".
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Extremely over the top, ale nakoniec, prečo nie? :) (Walker vyzerá ako omladený Liam Neeson:)
Absolutní moc (1997)
Skvela prvni polovina.
Absolventka (2009)
Z toho 1 je za oci Bledel a 1 za bradu Gilforda.
A co když je to pravda? (2005)
Co sa tyka vtipkov s mrtvolami, vsetkymi desiatimi hlasujem za Burtonovu Mrtvu nevestu... ale preco sa nepobavit aj na Just Like Heaven? Najvacsia vytka by tu patrila asi snad Reese, ktoru mam sice rada, ale prave az v tomto filme mi zacala mierne liezt na nervy jej mimika, ktora sa myslim perfektne hodila hlavne do Legally Blond alebo aj Kdo s koho...
Aeon Flux (2005)
Stastne technicky, ten strih ci kamera ci co to. Pribeh a ustredne duo by ako pribeh usiel.
Aftermath - In Rats Alley (2016) (epizoda)
Asi nebolo vylozene zle, ale nic dalsie uz som si nepozrela a po nejakej dobe som uz vobec netusila co sa pod tym nazvom skryva.
Agatha Christie's Poirot - Smrt lorda Edgwara (2000) (epizoda)
Dielu sa da vytknut jedine - prilisna podoba muzov a aspon pre mna mierny zmatok v menach, ale oboje sa tiahne celou seriou. Pribeh skvely.
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda)
2010? Ahaa, som si hovorila, ze je ten Poirot i finish akysi... iny.