Recenze (32)
Bez slitování (1994)
Nie je to bohviečo, ale minimálne za pozretie stojí.
Dva kluci v palbě (1983)
Tendenčne ladené, ale za pozretie aspoň raz stojí.
Zbohom, sladké driemoty (1983)
Až také zlé to nebolo, ale od danej hereckej zostavy som očakával postatne viac.
Lesní duch (1981)
Jeden z kultových hororov, aj keď s príšerným jednohlasným dabingom na VHS. Aj tak, stálo to za to!
Citová výchova jednej Dáše (1980)
Spolužiak bol v komparze a ináč to nebolo nič moc.
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
4*, ďalšia z klasických "dobrých" dietloviek (a celkom súhlasím s kolegom "dobytkem")
Jak se točí Rozmarýny (1977)
Z nostalgie 4*.
Postup (1976) (TV film)
Je to také nemastné, neslané...z nostalgie dvojka.
Chlapec a jeho pes (1975)
Až také zlé to nie je, pes to so svojimi hláškami celkom drží nad vodou.
Bože, jak hluboko jsem klesla! (1974)
Jeden z prvých (ak nie prvý) erotických filmov v našich kinách.Už len z nostalgie 3 1/2 *.