Recenze (80)
Bullet Train (2022)
SUPER...... postavy, scenař, kamera,...wow
Zpátky ve hře (2012)
Pěkný odpočinkový film.
Život po životě (2010)
Strašná pitomost....!
Alita: Bojový Anděl (2019)
Totální zpokojenost.....doufám v pokračování..!! Snad to neutnou to jako kopu jiných projektů.!
Aquaman (2018)
Výborně zpracovaný komix na který se oplatí jít do kina v původním znění. Jason Momoa má užasný hlas, který postavě dává ten správný šmrnc. Grafické zpracování je užasné a podvodní svět tu ještě nikdy nebyl tak výborně ztvárněn. Hvězda navíc za ůžasný zvukový zážitek.
Taxi 5 (2018)
Hvězda udělena za název filmu a vyborny herecky vykon hlavní postavy. Bohužel to je vše. Krome par vtipnych hlášek co se vejdou do 1 minuty to stojí za hromadu hovězího trusu.....!!!!
Legenda o drakovi (2015)
Pěkný film s potenciálem a mega film.
Falešní poldové (2014)
Výborná komedie. Měl jsem veliké obavy že to bude další trapná slátanina ale překvapení se dostavilo v užasné kondici.
Ztracené město Z (2016)
nudná slátanina která je drahší a přitom horší než nějaký dokumentarní film na kabelovce,...
Vesmír mezi námi (2017)
výborná oddechovka,.... v jednoduchosti je síla.!