Recenze (340)
Tropická bouře (2008)
To nejde jinak... Stillere jsi muj american.
Guru lásky (2008)
Par vtipu, ale jinak nechutnost.... a ten jeho blbej skleb uz nefunguje.
Tváří v tvář smrti (1986)
Hodne tvrde a napinave.
Nemocnice na kraji města - nové osudy (2008) (seriál)
Bravo Lucie!
Tobruk (2008)
A nestalo to za to...
Pomáda (1978)
Jen dobra hudba, zbytek zblitek.
VALL-I (2008)
Jednoznacne nejhorsi Pixar.
Chaplin (1992)
Koupil jsem to jako DVD v pytliku a za tech 40 Kc to asi stoji, jinak krute nezvladnutej zivotopis. Rozvlacne, nevtipne, Downey je bozi, ale zde nefunguje. Opravdu spatne masky, nevhodne namixovana doprovodna hudba. Umorne a nezajimave natocene pletky se slavnymi hereckami. Daruji za odvoz.
Mys hrůzy (1991)
To je proste koncert!
Život pod vodou (2004)
To byl hroznej vodni zazitek... tolik odchazejicich lidi ze salu jsem nezazil... ja vydrzel, jsem hrdina.