Recenze (340)
Připoutejte se, prosím! (1980)
Kdyz jsem toto videl v kine v deseti letech, moc se mi to libilo. Kdyz jsem v dospelosti pochopil vetsinu parodovaneho, bavil jsem se take. Co rict? Proste klasika, fory a film, ktery umi jen trio ZAZ.
Přísně tajné prázdniny (1991)
Tento film je vyborny, ale mate chybu v roce vzniku, spravne je 1991 !
Příšerky s.r.o. (2001)
Kruty pokles oproti vynikajicimu Broukovi. Technicky ani scenaristicky zadny prinos, ba ani zabava. Jsem zklaman.
Příšerná tchyně (2005)
Zbesilost kam se podivas.
Ptačí svět (2001)
Tvurci Mikrokosmu opet dokazali, ze Zeme je nejkrasnejsi misto ve vesmiru!
Pudr a benzin (1931)
Pro pametniky a fanousky super vzpominka na perfektni presocialisticke klauny V-W. Dneska vsak vetsina vtipu nefunguje, dej take slaby.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tak tohle je drsny! Jestli neco neni pohadka, tak toto.
Rabín, kněz a krásná blondýna (2000)
Na komedii mi to neprislo moc vtipny. Navic nevim, co je na te blondyne krasneho. Tuctovka.
Rafťáci (2006)
Janak je borec! Film od filmu se uci a jediny u nas umi udelat srandovni film pro mlady. Navic spojeni s Chyskou pridava filmu na sile. Madl je lepsi herec nez Kotek, to se jasne ukazalo zde.
Rebelové (2001)
Renc je cesky Baz Luhrman!