Recenze (340)
1492: Dobytí ráje (1992)
Vyborna predzvest toho, ze bude brzo vytvoren Gladiator. I mistr se musi ucit. Tohle ucednicke dilo je ovsem tak dobre, ze vrcholy mnohych jinych mu nesahaji ani po achilovky. Vangelis by svuj opus zadnemu nymandovi nesveril. :) Jsem rad, ze Sigourney se jako symbol vraci po letech do Ridleyho staje. Gut gut, zuper gut.
Discopříběh 2 (1991)
Daleko sussi nez jednicka, ale jeste dobry.
Hook (1991)
Nevedel jsem, co mam delat... pripadal jsem si jako neznaboh, pac jsem nevedel. Ale jelikoz nevedeli i mi soukmenovci, sezdal jsem, ze Pan reziser fetoval a to za nemale penize. Odpusste mu, neb nevedel, co cini. Dokazal, ze je tomu tak.
Mlčení jehňátek (1991)
Napinave, sokujici a presne padnouci Jodie do role agentske adjunktky. Od tohoto filmu uz me prekvapi maloco. I kdyz... :)
Mys hrůzy (1991)
To je proste koncert!
Obecná škola (1991)
Pocatek Sveraku, moc dobry, mily, nezny a vtipny. Bohuzel smerem k soucasnosti s vuni penez to skripe. Rad se na ten film divam.
Přísně tajné prázdniny (1991)
Tento film je vyborny, ale mate chybu v roce vzniku, spravne je 1991 !
Slunce, seno, erotika (1991)
Nejhorsi z trilogie, ale porad super oproti tomu, co nas cekalo a my o tom nevedeli.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Pata ci sesta kopie jednicky na VHS z burzy me sice kdysi oslovila, ale zadne zachvaty. Tohle je ovsem akce s pribehem, jaka se nevidi. Kultovni hlasky, Arnie ve sve nejlepsi forme a triky, ze kterych dodnes nechapu. Lze videt tisikrat!
Žebrácká opera (1991)
Porevolucni film natoceny na oslavu tenkrat naseho milovaneho disidenta bez jakehokoliv dramaturgickeho zasahu. Vyborni herci a renomovany reziser uz zrejme slabe divadelni dilo nedokazali pozvihnout na koukatelnou uroven. Nikdy jsem nemel rad filmove chvalozpevy na prave oblibene bez alespon male soudnosti.