Recenze (340)
Tobruk (2008)
A nestalo to za to...
Tootsie (1982)
Nepopsatelne nadherne! dekuji dvakrat: jednou Sidneymu a jednou FSB za dabing, ktery je snad jediny spolu s Vinetouem a Fantomasem pripustitelny. O Dustiem ani nemluvim, je to zlaticko!
Training Day (2001)
Bre ke ke, ja jsem vodnik Cesilko..... jsem zelenej... --- Tak dostanes Oscara, zelenyho jsme tu jeste nemeli.....
Trhala fialky dynamitem (1992)
Spatlanina, na kterou se pokud jde v TV, vzdycky rad podivam. Jsem totiz skodolibej a rad se divam, jak se tam cela plejada nasich slavnych jeden po druhem ztrapnuje. Prijmout roli v tomto... ehm... nevim co, mohli totiz prijmout pouze pod vlivem ne uplnku, ale silnyho opiatu. Kdyz se probudili, mavala jim obezni Ruzickova z pocmaranyho autobusu.
Tropická bouře (2008)
To nejde jinak... Stillere jsi muj american.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Super!
Turbulence 3: Heavy Metal (2001)
Strasna strasnota, neuveritelne! Shlidnuto periferne pri praci, ale v podstate s velkym zajmem. Malokdy ziram s otevrenou hubou, co se to v ty bedne vlastne deje.....
Tváří v tvář smrti (1986)
Hodne tvrde a napinave.
Účastníci zájezdu (2006)
to je tak straslive strasny, ze to ani vyjevit nejde!!!
Ulice (2005) (seriál)
Ajchmajerku mam v daleko lepsich filmech :-) nemluvi, ale rekne toho daleko vic, nez tady.... a ostatni? potrebovali prachy, to chapu.