Recenze (126)
Válečný kůň (2011)
Kone rad nemam a rad mit nebudu. Mam z nich strach, protoze jsou blbi. Ikdyz muj komentar ted mozna cte nejakej konofil a rika si nebo nekomu, ze kone blbi nejsou, nic muj nazor na kone a ani na tenhle film nezmeni. Pohadkova valka za uslzeny ctyri. A tim slovem "uslzeny" nemyslim nic spatnyho. Po traileru jsem si myslel, ze tohle proste nebude fungovat. Fungovalo. Film o koni, skoro za jedna. Spilberg nezklamal (narozdil od ty 3D sracky, kdy pohrbil myho hrdinu z detstvi).
Star Trek (2009)
Nejsem fanda Star Treku.
Iron Man (2008)
Tak jsem sel zas jednou do kina a to co jsem videl v traileru se mi dostalo i ve filmu. Akce, vtip, a hlavne ten extremne cool pohled iron mana. Stale jeste bastim tyhle filmy podle comixovy predlohy a tenhle se radi mezi tech par excelentnich jako jsou batman (ten novy, ne ty vesele barevne paskvily z minula) a spiderman. Popkorn sebou!
Kopačky (2008)
No to je mazec. Potom, co jsem videl plakaty na busech s drzkou Russella Branda (kterej tu uvadel Big Brothera) jsem cekal maximalni sracku (damy a citlivky prominou), no a ono to bylo vazne dobry. Russell snad hral sam sebe. Dobry je slaby slovo, to by bylo za tri hvezdy. Opravdu vtipna a romanticka komedie, jejiz nevetsim bonusem je to, ze ikdyz v pulce ztraci dech, opet ho chyti a bavi az do konce.
Monstrum (2008)
Srovnani s Godzillou se nabizi. Myslim s tou posledni. Priserka ve meste, armada, padajici budovy a obycejni lide. Obycejni? He he. Kazdopadne. V necem urcite lepsi nez Emerichova Godzilla (priseru poradne neukazali) , v necem asi horsi (tahle pop kamera mi proste nesedne a doufam, ze se na to tvurci brzo vyse..., budou to tocit jinak). Celkove zklamani.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Ziva legenda.
Stalo se (2008)
Nebylo to vubec zly. Tyhle ty Shyamalanovky mi posledni dobou moc nesedi. Nejak , a nevim proc, film nepusobi jako celek. Kdyz vyskoci na platno zaverecne titulky - zklamani. Ale po celou dobu filmu jsem citil ten samej neklid, jako pri Signs. Atmosfera je pekne vybudovana a koreni v podobe ruznorodych sebevrazd je pekne ostry. Dobre zvladle i charaktery postav. Zapomente uz konecne na Sestej smysl a uzijte si peknej, mrazivej a napinavej filmecek.
Transsibiřský expres (2008)
thriller
Yes Man (2008)
Carreyho hlava omotana izolepou me zase dostala. Lhar, lhar po dvacetipeti letech dopadl lip nez Snezenky a machri. Komedie.
Zakázané království (2008)
Pekna pohadka. A proc? Protoze kung-fu.