Poslední recenze (21)
Spider-Man: Homecoming (2017)
Po shlédnutí filmu v dabingu v kině jsem musela hodnotit jednou hvězdičkou, přišlo mi to trapné, pubertální (ukníkané) a bez vtipu. Nyní po shlédnutí filmu v originále s omluvou a pokorou měním na čtyři (i když slabší čtyři). Nikdy bych neřekla, jak může film "zprznit" špatný dabing. A to ho v Česku považuju obvykle za dobrý. Bez shlédnutí celé MCU (Avengers) série ale nedoporučuji, chybí kontext.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Při první úvodní znělce mě přepadl strach z výběru herců, ale ten byl rychle zažehnán brilantním zpracováním a výkony. Jeden z nejlepších českých seriálů a troufnu si říci, že asi nejlepší český kriminální seriál, co jsem viděla.Moc bych si přála, aby měl seriál pokračování, protože to je rozhodně nejlepší využití koncesionářských poplatků :)
Nákaza (2011)
Přišlo mi to na dost slabý tři hvězdy. Děj je bez náboje, nevtáhl mě do děje, s nikým jsem nesoucítila. Přitom filmy podobného ražení mám velmi v oblibě. Možná kdyby to byl první "epidemiologický" film, který bych viděla, tak bych byla odvařená. Nicméně v tomto je hluboce zazděný potencionál, navíc se mi zdá, že se někde zatoulalo snad sto stránek scénáře, protože jinak tam některé dějové linky fakt být nemusely. No celkově z toho mám dost neuspokojivý pocit. A Matt Damon v roli tatínka mi zrovna moc neseděl.