Recenze (92)
Gran Torino (2008)
Co k tomu říct? Čekal jsem nějakou blbinu, ale tohle mi vyrazilo dech. Masterpiece v podání Clinta Eastwooda... Kde jsou oskary? 100x lepší než ta jeho přiblblá Výměna... Bravo!
Grindhouse: Machete (2007)
Výborné, zábavné. Škoda, že jen trailer na neexistující film. Ale co kdyby...:)
Hooligans (2005)
Výborně natočené, s parádní atmosférou a strhujícím závěrem, který jen dokazuje, že tento typ fanouškovství je uplná demence. Obvzlášt za zmínku stojí Bilbo Pytlík, který přesvědčil, že to není jenom týpek, co se hodil do Pána prstenů...
Hoří, má panenko (1967)
Vrchol české kinematografie. Tomuto snímku ani nejde co vytknout. Trpce zábavný od první až do poslední minuty...
Hostel (2005)
Tenhle flák si pomalu nezaslouží ani ten komentář. Jeden z nejhorších filmů co jsem kdy viděl. A to že někdo natočil ještě druhý díl? No comment. Odpad odpadů.
Che Guevara (2008)
Líbilo se mi to. Precizně natočené, prostě nemůžu souhlasit s názory o nějakém velkém chaosu, který se tam režisérovi vloudil. Čekám ještě na druhou část, která dle mého názoru nakonec rozhodne o celkovém dojmu. Výborná atmoféra a kamera. Impresivní byl také herecký výkon Del Tora, který podal svoji roli velmi přesvěčivě...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Výborný seriál, který bavil skoro celé tři série... Ve čtvrté bohužel ostudně došel dech....
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
I přes počáteční suchý začátek, který mě nějak nevtáhnul, se z toho stala milá komedie, která disponuje dobrým obsazením. Solidní scénář, film nenudí... Verdikt: Fajn komedie, s lehkým romantickým podtextem a drsnými gagy, která stojí ua kouknutí...:)
Kamarádova holka (2008)
Ale tak jako nebylo to zrovna největší utrpení jak jsem někde četl, dalo by se říct, že takový pohodový a nenáročný film, když chce dát člověk nějaké nicnedělající odpoledne.
Klub vyvolených (2002)
Jednou větou: "Příjemný film!".