Recenze (272)
Milionářský expres (1986)
Podle mě by to zasloužilo nějaký trest pro tvůrce protože udělat s tolika akčními hvězdami neakční kecanou je prostě trestuhodné. Posledních 15 minut se o něco pokoušejí, ale film to nezachrání a od této osádky bych čekal jinou sadu. 11.01.2012
Dvojčata v akci (2007)
Až na poslední čtvrthodinu kde nic tu nic. V Hongkongu začala drsná krize..
Operace Flash Point (2007)
Čtu tady, že ve filmu je akce rovnoměrně rozložená-to jsem se asi díval na jiný film. Tu není totiž žádná vyjma konce filmu. Z tohoto důvodu pro mně zklamání. Dončovi ale špatný hodnocení nedám.
Wu xia (2011)
Další ubohost od Donnieho. Za cca 2 hodiny jedna pořádná mlátička je prostě málo. A jak ve finálovém souboji dostal Donnie přes hubu, ale záporáka zabil blesk bylo víc než trapné. Ať se to Donniemu líbí nebo ne čeká se od něj něco jinýho než takový srance.. Dále vzpomínám na Ip Many...
Škorpio 1 (1998)
2 malý nepovedený bitky na konci je na Jeffa fakt málo. 23.5.2011
Železné srdce (1992)
Ne, toto se fakt nedá. A to jsem fanda těhle filmů.
Next (2007)
Jediné, co je tomto filmu ke koukání je J. Biel (jako vždy). Jinak obrovské zklamání.
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Takový filmy na mě hrňte denně aspoň dva!! Tady je dobrý prostě vše.
Pojízdná kantýna (1984)
Od téhle sestavy bych čekal více bitek.
Bad Blood (2010)
Film nabízí hlavně perfektně provedené soubouje a o to mně pesně jde. 25.06.2010