Recenze (272)
Anakonda 4: Cesta krve (2009) (TV film)
Tak trojku jsem ještě rozdýchal, ale tohle už ne. Johny Cage z MK to prostě nezvládá a musí být pořádně zoufalý když jde do něčeho takovýho.. 07.07.2009
Tahle země není pro starý (2007)
Dost zbytečně nadlouhané s nejasným koncem. 26.06.2009
Tajemná schránka (1996)
Totální hovadina a ty souboje taky za moc nestály. Jen kvůli Jetovi jednu hvězdu jinak total bída... 25.06.2009
Oběť zla (2007)
Takový slabší Texaský masakr motorovou pilou. Aůe určitě zánrově neurazí. 14.05.2009
Rozsudek smrti (2007)
Trochu jiný pohled na téma msta, ale nikoliv špatný i když dávám raději přednost klasické akční řezbě.... 26.03.2009
Monstrum (2008)
Nebýt té doslova debilní kamery ala Záhada B.W., tak by to byl dost našláplý filmík. Jenomže kamera je katastrofální a filmík se s ní svezl. 21.03.2008
Kulka v hlavě (1990)
Koukatené, ale žádná převratná bomba to není. John natočil o mnoho lepší kousky. 20.03.2008
Hvězdná pěchota 3: Skrytý nepřítel (2008)
Asi takhle: Tato sága skončila prvním dílem... 02.02.2009
Dračí války (2007)
Vcelku zdařilé béčko, ale chyběly tomu osobní souboje dle mě. 14.01.2009
Rovnice smrti (2007)
Začátek zajímavý, pak to ale klesne do šedivého podprůměru. 11.01.2008