Recenze (214)
Noc v muzeu (2006)
Opravdu odpočinkový rodinný film ... doporučuji jako relaxaci v případě četných starostí
Noc v muzeu 2 (2009)
Opakovaný vtip není vtipem, takže jednička byla celkem prima odreagování, ale podruhé shlédnout téměř to samé, to mě nenadchlo.
Obří plavidla (2006) (TV film)
Pěkný dokument, zaujal celou rodinu
Ohnivý máj (1974) (TV film)
Petr Kostka přesně "sedl" mé představě kazatele Jeronýma Pražského
O Janovi a podivuhodném příteli (1990) (TV film)
Pohádka s morálním poselstvím, u které mě vždycky zvláštně mrazí - za prvé ze strašidelného děje a za druhé z nádherné hudby
Ostře sledované vlaky (1966)
Příběh Miloše Hrmy v podání Jiřího Menzela, který má smysl pro ztvárnění Hrabalových próz, je co se knižní předlohy týče ochuzen snad jen o závěr, kde je zraněný voják (neustále rytmicky kopající nohama) jím nakonec i zabit ještě před tím, než sám Hrma tragicky zahyne na následky svého zranění.
Osudový dotek (2004)
Kdo z nás by se někdy nechtěl vrátit v čase a zachovat se jinak. Film není určen pasivnímu divákovi, protože v několikerém střihu převrací děj. Výjimečný film, pro mě na pomezí mezi hodnocením "4" a "5".
Otěže na krku (1961)
Velké očekávání a velké zklamání.
Pan chůva, neboli osobní strážce (1993)
Vtipná hláška, která mě ve filmu asi nejvíce pobavila, bylo konstatování služebné - "Á, výborně, srajda a pajda" :-)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Tento díl mě upoutal a nepustil až do konce. Dokonce vůbec nevadilo, že jsem se zmýlila, a považovala jej do určité chvilky za díl první.