Recenze (214)
Cindy (1984)
Težko říci, co na tomto filmu miluji více....hudbu, herecké obsazení nebo Popelčin příběh v moderním pojetí. Řekla bych "Cindy", čili kombinaci absolutně všeho. Další z filmů, který na mě zapůsobil již v raném dětství. Lituji jen, že postrádám toto DVD ve své sbírce...
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Uvidíme, co přinesou další díly...
Critters 3 (1991)
V dětství strach, dnes už legrace :-)
Černý déšť (1989)
Že má milovaná filmová hudba "Nick and Massa" je právě z filmu Černý déšť, to mi nikdo neřekl, a tak ještě, že jsem si tuhle filmovou lahůdku nenechala ujít :-)
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (pořad)
Máte pravdu, je to odpad, ale zase se skvěle bavim a za to musim dát hodnocení vyšší :-D
Čokoláda (2000)
Směje se jizvám ten, kdo rány nikdy nepocítil...
Ďáblův advokát (1997)
Thriller, který mě bavil od začátku do konce. Jen více takových. Al Pacino je Ďábel na svém místě.
Dáma ví, kdy přijít (1992) (TV film)
Zajímavá pointa příběhu
Den poté (2004)
Zklamání, horší "4", čekala bych víc...
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Poprvé jsem dala 3, ale když to vidíte potřetí, nějak si vás ten Heath Ledger získá. Kdo by tehdy tušil, že takový "hezounek" se jednoho dne promění v " Jockera všech Jockerů"...